Bu kez de muhtarları dolandırmak istediler
Bu kez de muhtarları dolandırmak istediler Cep telefonu ile dolandırıcılık yapanlar bu kez de asker olduklarını söyleyerek Konya'nın Seydişehir ilçesindeki muhtarları dolandırmaya çalıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?