İç Anadolu'da SGK'ya kayıtlı çalışanların aşılanmasına başlandı
Kayseri Devlet Hastanesi önünde aşı için sıra bekleyen vatandaşlar Aşılamadan görüntüler Esnaf Mustafa Topak'ın konuşması Bülent Dilbas'ın konuşması İç Anadolu'da SGK'ye kayıtlı çalışanların aşılanmasına başlandı KAYSERİ - Kayseri'de, Kovid-19'la mücadele kapsamında Sosyal Güvenlik Kurumuna... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?