İç Anadolu'da SGK'ya kayıtlı çalışanların aşılanmasına başlandı
Son Dakika Logo
15.06.2021 03:01
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İç Anadolu'da SGK'ya kayıtlı çalışanların aşılanmasına başlandı

Kayseri Devlet Hastanesi önünde aşı için sıra bekleyen vatandaşlar Aşılamadan görüntüler Esnaf Mustafa Topak'ın konuşması Bülent Dilbas'ın konuşması İç Anadolu'da SGK'ye kayıtlı çalışanların aşılanmasına başlandı KAYSERİ - Kayseri'de, Kovid-19'la mücadele kapsamında Sosyal Güvenlik Kurumuna... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement