Bir caddenin araç girişine kısıtlama getirildi
Diyarbakır'da, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) salgınının yayılmasının önlenmesi amacıyla uygulanan tedbirler kapsamında merkez Kayapınar ilçesindeki Musa Anter Caddesi girişine araç kısıtlaması getirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?