Dünya Kupası Finalinde Sahaya Giren Kadınların Politik Eylem Yaptığı Ortaya Çıktı
Rusya'da düzenlenen Dünya Kupası final maçının sonunda sahaya giren 4 kadının, politik amaçla bu eylemi gerçekleştirdiği ortaya çıktı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?