Öğrenci velisi, kızı ile tartışan öğrenciyi müdürün odasında yumrukladı! Olay anı kamerada
Son Dakika Logo
24.02.2020 09:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Öğrenci velisi, kızı ile tartışan öğrenciyi müdürün odasında yumrukladı! Olay anı kamerada

İstanbul Arnavutköy'de bir veli, kızı ile tartışan erkek öğrenciyi müdürün odasında yumrukladı. Olay anı güvenlik kamerası tarafından saniye saniye kaydedildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (58)

  • astalavista11 astalavista11:
    müdür müdür olsa bu şekilde iki kişiyi bir araya getirmezdi yanlış bir uygulama bunun sorumlusu müdürdür. önüne geleni müdür yaparsan olacağı bu 20 0 Yanıtla
  • ustam ustam:
    aptal müdürün olunca böyle olur. Mahkeme kurmuş kız oğlan kızın babası hey maşallah. Problem varsa sen çözeceksin. konuşulması gerekiyorsa ayrı ayrı konuşacaksın. ve disiplin talimatları neyi gerektiriyorsa onu yapacaksın.salak 19 1 Yanıtla
  • ali ali:
    müdür odasında erkek öğrencinin labali hareketleri el cepte ben müdür olsam hergün döverim bunu 11 6 Yanıtla
    hak kik at hak kik at:
    senin gibi bos kafalar memleketi bu duruma getiriyor ,salakon seni 5 11
  • ARDAHANLI ARDAHANLI:
    ELLERİNE SAGLIK BUNDAN ÖĞRENCİ OLMAZ ELLER ÇEPTE KABADAYI GİBİ HAREKETLER 9 7 Yanıtla
    ... ...:
    Babana rahmet ben de aynı şeyi diyecektim.. Ama müdürün ikisini aynı odaya koyması da hiç doğru değil o ayrı bir konu.. 1 0
  • OZKAN OZKAN:
    VELIYIDE EN KISA ZAMANDA INSALLAH DISARIDA DAHA IYISINI YAPARLAR 7 6 Yanıtla
  • soldier01333 soldier01333:
    müdürün karşısında eli cebinde, müdüre mi kızalım, anneye mi kızalım 8 4 Yanıtla
  • sedat sedat:
    erkek ögrenci sorunlu müdürdede iş yok çünkü ögrenci dikkat edin ayakta elleri cebinde duruyor orada öyle duran sınıfta ne yapar 9 3 Yanıtla
    müdür uyanık müdür uyanık:
    veliye tuzak kurulmuş 1 3
  • Samsunlu Samsunlu:
    Yazık ya ne hallere kaldık küçük bir laftan sözden insan insanı yer oldu özür dilemek yada iki taraf için bu kadar mı be kardeşim kavgaya dövüşe ne gerek 9 1 Yanıtla
    bir vatandaş bir vatandaş:
    Kesin Samsunludur 1 2
  • Yazık Yazık:
    Öğrenci müdürün karşısındabile elleri cebinde kafasına göre takılıyor eski sistemgitti artık ne Anadan nede Babadan korkarolduk sevgi saygı sıfır saygısız nesil yetiştirirsen ileride saygısızlık yapıldığında isyan etmeyeceksin 7 1 Yanıtla
  • Millet Millet:
    Nerde o eski Edep, biz öğretmenimizin yanında ellerimiz yanda hazır vaziyette dikilirdik, müdürün yanında eller cepte duruyor ne genişlik... 5 1 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement