Yıldırım, Aliyev'le Görüşmeye Yürüyerek Gitti
Yıldırım, Aliyev'le görüşmeye yürüyerek gittiMünih, 18 Şubat, (DHA)- Başbakan Binali Yıldırım, Bayerischer Hof Oteli'nde yapılan 53. Uluslararası Münih Güvenlik Konferansı'ndan Azerbaycan Cumhurbaşkanı İlham Aliyev ile görüşeceği otele yürüyerek geçti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?