Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da öğrenciler otogarlara akın etti - 2
Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da öğrenciler otogarlara akın ettiTÜRKİYE'de koronavirüse karşı alınan tedbirler kapsamında üniversitelerin, 16 Mart'tan itibaren 3 hafta süreyle tatil edilmesinin ardından Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da üniversite öğrencileri memleketlerine gidebilmek için... Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?