Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da öğrenciler otogarlara akın etti - 2
Son Dakika Logo
13.03.2020 12:38
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da öğrenciler otogarlara akın etti - 2

Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da öğrenciler otogarlara akın ettiTÜRKİYE'de koronavirüse karşı alınan tedbirler kapsamında üniversitelerin, 16 Mart'tan itibaren 3 hafta süreyle tatil edilmesinin ardından Eskişehir, Bilecik ve Kütahya'da üniversite öğrencileri memleketlerine gidebilmek için... Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement