Konya Askerden İzne Geldi, 5 Katlı İnşaatı Çıkıp İntihara Kalkıştı
Askerden izne geldi, 5 katlı inşaatı çıkıp intihara kalkıştıKONYA'nın Seydişehir İlçesi'nde vatani görevini yaptığı birliğinden memleketine izne gelen 21 yaşındaki Mustafa Ş., 5 katlı bir inşaata çıkıp intihara kalkıştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?