Aksaray'da kolonya içen şahıs, feci şekilde can verdi
Son Dakika Logo
15.04.2020 03:21
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Aksaray'da kolonya içen şahıs, feci şekilde can verdi

Aksaray'da kolonya içen bir kişi, kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak hayatını kaybetti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (31)

  • gerçek gerçek:
    ülkeyi yönetenleri böyle evlerde yaşatacaksınki bazı şeyleri öğrensin 66 12 Yanıtla
    Iste Iste:
    Boyle mazlumların ahı insanlardan cikiyorda kimse anlamiyor..virus bahane mazlumlarin Ahı şahane. 36 6
  • Tüccar Tüccar :
    Allah o evi o garibanliga sebep olup canına.kiyan adama rahmet sebep yaratan din tüccarlarına da bela versin ki anlasınlar o adamı 47 10 Yanıtla
    Vatandas Vatandas:
    Sebebi her kez kendisinde aramalı bence boş yapmışın 8 35
  • Sol Sol:
    Bu ülkenin iş adamları ne işe yarıyor geziyi destekler nerde hainlik varsa ordalar 18 36 Yanıtla
  • ramaaazan ince ramaaazan ince:
    devlet sahip cikacak is verecek as verecek pisokolji tedavi alacak.devletin evleri olacak 1-2-3 oda, 32 9 Yanıtla
    Tr Tr:
    Devlet sahipmi cikacak devlet milletten yardim topluyor 2 0
  • Naco Naco:
    Allah im kullarini kötü aliskanliklardan kurtar 32 2 Yanıtla
  • Ömer meşe Ömer meşe:
    Kolonya ya metil alkol ile yaparlar sa olacagi budur kolonya da sahtekarlik var insan sagligina zararli Ürunler kullaniyor . İçen kadar kolonya üreten firma da sorumludur 20 8 Yanıtla
  • Zombi Zombi:
    Yinemi Gümüşhane 4 19 Yanıtla
    Cahil Cahil:
    Haberi nerenle okuyon Amerikanın Londra kasabası diyor. 10 1
  • Feryal Feryal :
    Kolonya içilir mi hiç.. ALLAH RAHMET EYLESIN 17 1 Yanıtla
  • Hüseyin ÖZTÜRK Hüseyin ÖZTÜRK:
    Defalarca uyardık ama alkolden döndüremedik. Varını yoğunu içkiye verdi. Son günlerde para bulamayınca da ispirtoya kolonya saldırdı. Allah tahsilatını affetsin 12 5 Yanıtla
    Feryal Feryal:
    Taniyorsunuz galiba? Allah Rahmet Eylesin Eylesin 9 0
    Kader Kader:
    Uyarmak değilde bence o adamın yıllarca yaşadığı acılarını dindirmeye çalışsaydık neden bu hale geldi neden kolanya içecek kadar gözünü karartti bence suçlu 80 milyonluk Türkiye insanları bu insanları toplumdan dışlamayın bence hepsinin ıçinde farklı acılar vardır 0 0
  • mehmet canpolat mehmet canpolat:
    yokluk içinde bir ölüm 14 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement