Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, Almanya'da
Son Dakika Logo
17.01.2015 10:30
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, Almanya'da

.Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Eker, Almanya'da- Bakan Eker: - "Türkiye'de ekmek israfının önlenmesi projesi çok başarılı bir şekilde yürüdü ve biz bu tür projelerin küresel ölçekte de gıda güvenliğinin sağlanmasında önemli bir argüman olarak kullanılabileceğini düşünüyoruz"- "G-20'nin bugüne kadar yapılmış olan 2. Tarım Bakanları Zirvesi'ni Türkiye'de gerçekleştireceğiz"- Alman Tarım Bakanı Schmidt: "Tarım Bakanları Zirvesi, tarımın Davos'udur" Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Mehdi Eker, G-20'nin Türkiye'de gerçekleştireceği 2. Tarım Bakanları Zirvesi'nde gündeme getireceği projelere ilişkin, "Türkiye'de ekmek israfının önlenmesi projesi çok başarılı bir şekilde yürüdü ve biz bu tür projelerin küresel ölçekte de gıda güvenliğinin sağlanmasında önemli bir argüman olarak kullanılabileceğini düşünüyoruz" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement