Evinde kenevir yetiştiren Adanalıdan pes dedirten savunma: Şeker hastasıyım, hastalığıma iyi geliyor
Adana'da evinin bahçesinde kenevir yetiştiren vatandaş, yapmış olduğu savunmada "Şeker hastasıyım. Kuruttuğum uyuşturucuyu kaynatıp suyunu içtim. Çok da faydasını gördüm" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (27)