Evinde kenevir yetiştiren Adanalıdan pes dedirten savunma: Şeker hastasıyım, hastalığıma iyi geliyor
Son Dakika Logo
10.09.2020 10:11
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Evinde kenevir yetiştiren Adanalıdan pes dedirten savunma: Şeker hastasıyım, hastalığıma iyi geliyor

Adana'da evinin bahçesinde kenevir yetiştiren vatandaş, yapmış olduğu savunmada "Şeker hastasıyım. Kuruttuğum uyuşturucuyu kaynatıp suyunu içtim. Çok da faydasını gördüm" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (27)

  • Erxcan06 Erxcan06:
    Yanlız söyle bir durum var bu dalga gerçekten şeker hastalığına iyi geliyor adam yalan söylüyor diyemeyiz 12 2 Yanıtla
  • almanya almanya:
    Hastaliga iyi gelen bir bitkidir cahil olmayin uyusturucu diye diye eroinden daha kötü gösterilliyor, halbiki yalan, insanlar iyilesir diye korkunc bir sekil de yalanlamislar yoksa pharmatonkler nasol milliyalari kassanacak degil mi..bizim insanlar cok sinirli yapilari var, cogunun yani ,ve bu muhtesem bitki sinirleri cok iyi geliyor stresse bire bir bitki komse yanlis anlamdasin uyusturucu demiyorum cünkü uyusturucu olarak görmiyorum reelax bitkidir arastirin lütfen bizim gibi millete lazim kenevir ilacdan ickiden daha kötüsü ne var bu dünya da......hoscakalin 9 1 Yanıtla
  • Kurt çobanı Kurt çobanı:
    Uyuşturucunun her türlüsüne HAYIR! Ve ayrıca alkolunde uyuşturucu sınıfına alınıp yasaklanması gerekir. Çünkü içki kötülüklerin anasıdır. En güzel kafa boş kafadır 2 8 Yanıtla
    Ozan Ozan:
    Bir kadeh rakı çaksan varya normale donecen ama )) sen onu içmeyi de beceremezsin 2 1
  • cashflow cashflow:
    doğru soylüyor tıp 1 dıyabet hastası olarak teyit ediyorum 9 0 Yanıtla
  • ...... ......:
    TUTUKLANMASI GEREKENLERİ ÖNCE SORGUSUZ SUALSİZ TUTUKLAYIN. NE SAÇMA BİR ADALET SİSTEMİ İNANILMAZ YA....YURT DIŞINDA KANSER İÇİN KULLANILIYOR HABERİNİZ VAR MI ACABA 5 2 Yanıtla
  • Erxcan06 Erxcan06:
    Yanlız söyle bir durum var bu dalga gerçekten şeker hastalığına iyi geliyor adam yalan söylüyor diyemeyiz 5 2 Yanıtla
  • Tabi Tabi :
    Kaynatmayı bosver sar bir tane o daha iyi gelir 4 3 Yanıtla
  • ali al ali al:
    satıyordur bu inbe büyük ceza verin buna 2 5 Yanıtla
    Alican Alican:
    Gulmekden begen tusuna basamadim 0 0
  • GORKİ GORKİ:
    Kansere iyi geliyor kenevir 6 0 Yanıtla
  • SERKAN SERKAN :
    KENEVİR SERBEST ZATEN KARDEŞİM 2 3 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement