Arslan, Ankara-Niğde Otoyolu'nun Gölbaşı'ndaki Temel Atma Törenine Katıldı
Başbakan Binali Yıldırım ve Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan, Ankara-Niğde Otoyolu'nun Gölbaşı'ndaki temel atma törenine katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?