İki araç kafa kafaya çarpışınca ortalık savaş alanına döndü: 4 ölü, 8 yaralı
Son Dakika Logo
25.05.2021 05:37
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İki araç kafa kafaya çarpışınca ortalık savaş alanına döndü: 4 ölü, 8 yaralı

Tokat'ın Zile ilçesinde ticari araç ile otomobilin kafa kafaya çarpışmasının ardından meydana gelen kazada ilk belirlemelere göre 4 kişi hayatını kaybederken, 8 kişi ise yaralandı. Yaralıların Zile Devlet Hastanesi'ne kaldırıldığı belirtildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (14)

  • Asya Asya:
    Beyaz arabada ölen çocuklar Kemer takmamis kesin.Kemer takın ve taktırın 34 0 Yanıtla
  • BİLECİK SAFRANI BİLECİK SAFRANI:
    İnsanlar araba kullanıyorken şu düşünceden vazgeçmeli ben bu arabaya hükmederim sizin hükmünüz sadece sorun olana kadar sorun olduktan sonra araç kendi bildiğini yapıyor onun çok dikkat..... 33 0 Yanıtla
  • trafik canavarı trafik canavarı:
    ilk önce terörden önce trafik teröre mücadele etsin ölü saysı daha çok, ağır kurarlar kanunlar getirilsin 65Yaş üstü araç sürmesin yada test yapılsın her yıl TÜV gibi. Çoğu ne kuraları biliyor nede dikkat biliyor.Allah rahmet eğlesin 17 4 Yanıtla
    Adam Adam:
    Sen de Türkçe yazım kurallarını öğren... 2 5
  • Mahir Mahir:
    Trafik kazası ne zor bir şeydir... tek çözüm yavaş gitmektir! 18 0 Yanıtla
  • Angaralı Angaralı :
    İlk husus bir köy yolunda ne kadar hızlı gidip de 4 kişi ölür , ikinci husus iki araçta kaç kişi var da 12 kişi ölüyor ve yaralanıyor. 15 1 Yanıtla
  • Kaderci Kaderci:
    Her nefis ölümü tadacaktır 11 5 Yanıtla
  • 1905 1905:
    ÖNCELİKLE ÖLENLERE ALLAH RAHMET EYLESİN YARALILARA ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM ANCAK YAVAŞ YAVAŞ YAVAŞ DİYORUM 14 0 Yanıtla
  • Bozok Bozok :
    Öncelikle ölenlere rahmet, yaralılara acil şifalar diliyorum, ama emniyet kemerleri takılı olsa maddi hasarla atlatılacak bir kaza maalesef. 14 0 Yanıtla
  • Sedat Sedat:
    Allah rahmet eylesin Allah geride kalanlara sabır versin Lutfen trafik kurallarına uyalım ve aşırı hız yapmayalım 12 0 Yanıtla
  • o değilde o değilde:
    yav arkadaş şu kemeri taktırmak için mühendisler herşeyi yapıyor uyarı koyuyorlar toka takıyoruz şu andaki araçlar mesela passat eğer kemeri takmazsan hareket etmiyor onada frene basıp elfrenini indirip devam ediyoruz takmamak için bi sürü yol buluyoruz şu kemeri bi alışkanlık haline getirelim artık insanın içi acıyor görünce böyle şeyleri 8 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement