İlk elektrikli traktör bu yıl üretim bandından inecek
Tarım ve Orman Bakanlığına bağlı Tarımsal Araştırmalar ve Politikalar (TAGEM) Genel Müdürü Özkan Kayacan, elektrikli traktör fabrikasının üretim bantlarının kurulması için çalışmaların devam ettiğini belirterek, "Bantlar kurulur kurulmaz üretime başlayacağız. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?