Üsküdar'da Engelli Kızı, Gittiği Kuaförde Darp Edip Parası Çaldılar
Son Dakika Logo
09.03.2018 09:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Üsküdar'da Engelli Kızı, Gittiği Kuaförde Darp Edip Parası Çaldılar

Üsküdar'da yüzde 72 engelli genç kız, gittiği kuaförde dövülerek gasp edildi. Vücudunun her tarafı moraran engelli kızın ailesi polise şikayette bulunduklarını ancak sonuç alamadıklarını söyledi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (9)

  • Kadri Kadri:
    Problemin kökü nerede, Bir kız çocuğu erkek kuaföre yanlız gidiyor. Neresini düzelteceksin. 1 9 Yanıtla
    Hakan Hakan:
    Galiba sende engellisin, anlamadığına göre ! 2 0
    Numbia Numbia:
    Arkadaş zeka engelli herhalde, yazık kimin çocuğuysa. 1 0
  • KarıcaUstası KarıcaUstası:
    BENDE ENGELLİYİM, BU TÜR HABERLERİ DUYDUKÇA İNANIN ÇOK ÜZÜLÜYORUM. AMA BEN YAŞAMIŞ OLSAM BUNU ORTALIĞI AYAĞA KALDIRIRDIM. 6 2 Yanıtla
  • ALİ ALİ:
    BU GÜZELİM ÜLKENİN İNSANLARINA NE OLMUŞ BÖYLE. SOKAĞA ÇIKAMAYACAĞIZ ARTIK. 2 0 Yanıtla
  • m öz m öz:
    Keşke yalnız gitmeseymiş 1 0 Yanıtla
  • Reco Reco:
    Adaleti yok.teksas gibi ülke 0 0 Yanıtla
  • Selim yildiz Selim yildiz:
    İnsanlar ne kadar da kotu olmuş değil mi,utanıyorum ,ne olursa olsun oysa kendini koruyamayacak bir insana,hatta bir kadına, şiddet uygulamak ne de kolay... 0 0 Yanıtla
  • Selim altınışık Selim altınışık :
    İnsanlar ne kadar da kotu olmuş sen de bi teke vur hesabı, ne olursa olsun kendini koruyamayacak bir insana bir kadına şiddet uygulamak ne kadar da kolay değil mi? 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement