AFYONKARAHİSAR - Güney beldesinde vatandaşlar oyunu kullanmaya başladı
Nüfusu 2 binin altında olduğu için 2014'te kapatılan, daha sonra başlatılan yargı süreci ile tekrar belde statüsüne geçen Afyonkarahisar'ın Sinanpaşa ilçesine bağlı Güney beldesinde vatandaşlar oy kullanmaya başladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?