Şarkılarını "Kelebek Çocuklar" İçin Söylediler
Bursa'da faaliyet gösteren bir özel okulun öğrencileri, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı dolayısıyla düzenledikleri konserin gelirlerini, "kelebek hastalığı" olarak bilinen ve nadir görülen "Epidermolysis Bullosa" hastalığıyla doğan çocuklara bağışladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?