Eskişehir - Bakan Avcı Stadyumdaki Iftar Yemeğine Katıldı
Bakan Avcı stadyumdaki iftar yemeğine katıldıESKİŞEHİR'de Sivrihisar Belediyesi tarafından eski Atatürk Stadyumu'nda düzenlenen iftar yemeğine Kültür ve Turizm Bakanı Nabi Avcı katıldı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?