Çocuğu olmayan kadın, orman kurmak için tavuklarını satıyor
Gaziantep'te, sağlık sorunları sebebiyle anne olamayan Meliha Gedik, çocuk yerine ağaç yetiştirmek için hatıra ormanı kurmak istedi. Bunun durumun ardından beslediği 110 tavuğu satma kararı alan Gedik, "Ağacın suyu getireceğine inanıyorum. En büyük hayalim bu. Ağaçları korumamız yetmiyor. Nasıl ki yeni çocuklar doğuyorsa yetişiyorsa yeni ağaçların da dikilmesi gerekiyor. Daha çok orman olması, çocukların mutlu olması anlamına gelir" dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?