Gaziantep'te Mayıs Ayı Son Meclis Toplantısı Yapıldı
Gaziantep'te mayıs ayı son meclis toplantısı yapıldıGAZİANTEP - - Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Mayıs ayı 2. Birleşim toplantısı Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Osman Toprak başkanlığında gerçekleştirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?