Normalleşme sürecinde 1 Haziran sonrası için taslak planı ortaya çıktı
Son Dakika Logo
28.05.2021 09:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Normalleşme sürecinde 1 Haziran sonrası için taslak planı ortaya çıktı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca'nın Koronavirüs Bilim Kurulu'nun 1 Haziran sonrası normalleşme süreci için yeni çalışmalar yapacağını açıklamıştı. Taslak bir çalışma ortaya çıktı. Günlük 1 milyon aşılamanın hedeflendiği planlamaya göre Kabine toplantısında restoran ve kafelerin kişi sınırlamasıyla açılması, düğünlerin açık havada yapılması, vaka sayılarındaki düşüşün sürmesiyle halı sahalar, spor salonları ve yüzme havuzlarının yeniden hizmete başlayacağı tahmin ediliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (28)

  • M.karagöz M.karagöz:
    Ne olursa olsun yasaklar 15 Hazirana kadar devam etmeli yoksa yine başa döneriz 66 100 Yanıtla
  • mehmet mehmet:
    türizim için rakamlara ayar çekme vebalı bu dunyada değil diğer tarafta kul haki ile hesaplaşma olcak 79 30 Yanıtla
  • Görkem Göktuğ Görkem Göktuğ:
    Lütfen artık açın iş dolayısıyla haftada 1 gün pazar izinli olduğumuz için nişanlımla görüşemiyorum lütfen açın 42 45 Yanıtla
  • EDAAA EDAAA:
    mahvettiniz milleti esnaf bitti zaten gün içinde heryer tıklım tıklım 82 5 Yanıtla
    Benvekendim Benvekendim:
    Peki birde turizm sektöründe çalışanları düşünün? Ülkeye turist gelmezse hakkarideki esnafın bile etkileneceğini düşünün ? 3 9
  • nermin nermin:
    ben butun kurallara uyuyorummm ama artik cumartesiyi ac bakanim cocuklarimin pisikolojisi bozuldu herkes sokakda biz evde biz cocuklarimizi kimsenin olmadigi yerlerde mutlu ediyoruz 60 14 Yanıtla
  • Arzu Doğan Arzu Doğan:
    Hala sinirlama diyor ya,millet doldu artık.asi lari vurmazsaniz vaka sayısı azalır her asi vurulan pozitif vaka sayılıyor.Kendi elinizle azaltıp cogaltiyorsunuz.Birde onay almamış aşılar ilaçlar hep bizim ülkemizde uygulaniyor 59 11 Yanıtla
    Hangi aşı Hangi aşı:
    İlkokul kaçıncı sınıfa gidiyorsunuz bilemedim ama, ebeveynleriniz İnterneti böyle denetimsiz elinize vermemeli. Sonra böyle saçma yorumlar ortaya çıkıyor. 14 10
    Benvekendim Benvekendim:
    Einstein 2 sen 1 valla. Bravo. Bence bilim kurulunu kaldırıp bir tek seni dinlemeliler 7 12
  • Aha Aha:
    Istersen acma bak ne oluyor. Turistler heryere serbest millete evde kal ama olsun sizi kimse unutmayacak hele ben hic 59 8 Yanıtla
    Toprak Toprak:
    Aslında çözüm çok kolayda hükümet bilmiyor hatta tüm dünya bilmiyor.. ama bilen bir dahimiz var..ne demişti 1-vürüsün bulaşmasına mani olacaksın.. 2- bulaşmışsa tedavi edeceksin..:-) bu kadar basit...sen onuda unutma seçimlerde ki, istikbalin bugünkünden parlak olsun... 5 3
  • Hurdacı Hurdacı :
    Açıyorlar kızıyoruz,açmıyolar batıyoruz,ortası olmayan çıkmaz sokak.Bu işler çocuk oyuncağı değil.Devlet işini bilir,akıl veren çok her yerde. 36 27 Yanıtla
  • Hamdi cızbız Hamdi cızbız:
    Heryer kapansın . Hiç bir yer açılmasın. Sonsuza kadar . 22 29 Yanıtla
    .. .. :
    Oldu. Sen yaşama o zaman gerek yok. 12 3
  • Kıvanç Kıvanç :
    Haftasonu sokağa çıkma yasağı KALDIRILSIN!!! 37 9 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement