Bakan Koca yeni bir kamu spotu paylaştı: Normalleşme için kolları sıvıyoruz
Sağlık Bakanı Koca, resmi sosyal medya hesabı üzerinden koronavirüs aşılama kampanyası için hazırlanan kamu spotunu paylaştı. Söz konusu kamu spotunda ise "Hayatımızın yeninden normalleşmesi için aşıyla koronayı aşıyoruz" ifadelerine yer verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (4)