Bakan Koca yeni bir kamu spotu paylaştı: Normalleşme için kolları sıvıyoruz
Son Dakika Logo
28.05.2021 09:18
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Bakan Koca yeni bir kamu spotu paylaştı: Normalleşme için kolları sıvıyoruz

Sağlık Bakanı Koca, resmi sosyal medya hesabı üzerinden koronavirüs aşılama kampanyası için hazırlanan kamu spotunu paylaştı. Söz konusu kamu spotunda ise "Hayatımızın yeninden normalleşmesi için aşıyla koronayı aşıyoruz" ifadelerine yer verildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (4)

  • Sezen Sezen :
    Sokak kısıtlamaları lokantalar restaurantlar kafeler nargile kafeler diskolar kapalı olmalıdır yaz sonuna kadar Cumartesi pazar yasakları devam etmelidir mutasyonlu virüs çok tehlikeli yayılıyor toplu alanlardan uzak duralım 5 8 Yanıtla
  • Sınan Sınan :
    Hangi normallesme ya kahve ve cafeler harıc heryer ana baba gunu pastan onlerı borekcı onlerı masalar atılmıs toplu oturma devam parklar sokaklar ıc ıce girenler bir allahın kulunun bısey dedıgı yok burda olan kahveci cafecı calısan gariban yomiyeciye oldu onlar harıc zaten hersey normal gıdıyor 9 1 Yanıtla
  • Bilge Bilge:
    Insanlar zaten normallesti bakanım siz hala aşıdan söz ediyorsunuz. 3 2 Yanıtla
  • RECEP RECEP:
    bu 17 gunluk kapan-ma ile mi cözüldü hersey...hani cok çiddi bir hastalıktı bu.. sence de biraz hızlı gitmiyo muyuz.. 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement