Mersin işçilerden belediye başkanına 'kırmızı kart'
İşçilerden belediye başkanına 'kırmızı kart'MERSİN'de Büyükşehir Belediyesi'nde çalışan bir grup işçi, merkezden uzak ilçelere sürgün edildiklerini iddia ederek, Belediye Başkanı Vahap Seçer'e 'kırmızı kart' gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?