Rus Savaş Uçağının, Türk Hava Sahasını İhlaline ABD'den Tepki Geldi
Son Dakika Logo
31.01.2016 07:41
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Rus Savaş Uçağının, Türk Hava Sahasını İhlaline ABD'den Tepki Geldi

ABD Savunma Bakanlığı, Rus savaş uçağının Türk hava sahasını ihlaline, "Rusya, bölgede istikrarsızlığı artıracak eylemlerine son vermeli" tepkisini verdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (72)

  • Halkın sesi Halkın sesi :
    Nekadar hain var yurdumda hem ekmeğini yiyip hem ihanet ediyorlar 117 26 Yanıtla
  • Demokrat Demokrat:
    Hadi bakalım tekrar düşürsene sıkıyorsa?çok bilmiş adi rte. O zaman görürsün dünyanın kaç buçak olduğunu!!! Sen kim putin kim? Seni iki saatde yerle bir eder! O sırık gibi boyundan uzun işlere kalkışma. Boy var ama beyin yok! 1 118 Yanıtla
  • devrim devrim:
    tc ye şavaş 5 75 Yanıtla
  • deniz yıldız deniz yıldız:
    hadi vursana delikanliysan s400 füzeleri ve Avcı ucaklariyla korunuyor anında cevap verecek. vur sıkıyor sa 3 57 Yanıtla
  • Levent Levent:
    Vurun gitsin alışık degilmiyiz. (YERSE) 10 49 Yanıtla
    ?! ?!:
    Allah bu güzel Vatanımızı, sizin gibi vatan haini zihniyetlilerin eline düşürmesin. 14 6
    Levent Levent:
    Senin yuz katin vatanseverim bunu bil. Bir savas cikarsa vatanimi olene kadar savunmayada hazirim. Unutmaki bu ulkeyi bu Duruma senjn gibi dusunen troller dusurdu. Millet aya giderken bizim troller nerde Cami yaparim derdinde unutma. Savaslar artik teknolojiyle kazaniliyor. Gavur ruslar hazar denizinden ulkemize nokta atisi yapabiliyor. Ya biz 30 kisi cemaati olan koye ucuncu Cami Nasil yaparimi konusiyoruz. Yarin kapina Gavur askeri dayanjp namusuna goz dikerse bugun vatan haini dediklerin seni korur unutma. Elhamdulillah Muslumanim senin gibi cakma degil.bunuda bil. 0 0
  • zazuuu zazuuu:
    rusya tüm dünyayı korkudan titrettiyor sıkıysa vurunsanıza rus silahlarına karşı koyacak silah sadece uzaylılarda var 15 29 Yanıtla
    cabbar cabbar:
    Daha once vurduya biraz ulkenize sahip cikin bi ulkede bu kadar hain yasamasi normal degil 18 11
  • iyi düsün iyi düsün:
    Turkiyenin ekmegini yiyorsun suyunu iciyorsun sarayında da oturuuyosun bi de baskanlik sisdemi diyorsun teröre desdek veriyon insan misin sen ki 23 19 Yanıtla
    leyla.. leyla..:
    1000 de benden haklisin 3 4
    romen kizi romen kizi:
    Ben den de 150 be ya 2 4
  • kadir kadir:
    Bir kurt olarak vatanımmiletim.ogruna ccanımfeda ne mutlu turkum diyene yyaşasın cumuhuriyet 38 1 Yanıtla
    adıgüzel adıgüzel:
    Sen kürt değilsin,bizdensin...ama kürt olduğun için gurur duyabilirsin... 2 3
  • Ne mutlu Türküm diyene. Ne mutlu Türküm diyene.:
    Düşürüñ bunuda kasintilari bitsin. 29 9 Yanıtla
  • asilllllllllllllll türrrrrrrrrrrrrrrrrk asilllllllllllllll türrrrrrrrrrrrrrrrrk:
    rusya ihlalediyorda bizim salak rusya yandaslarına nedemeli ulan namkörler ekmeni suyunu içiyonuz buvatanın gancıklar 20 13 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement