Biri sağlık ocağında diğeri hastanede doğan ikizlerin annesinden sağlık çalışanlarına teşekkür
Son Dakika Logo
27.02.2021 11:07
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Biri sağlık ocağında diğeri hastanede doğan ikizlerin annesinden sağlık çalışanlarına teşekkür

İzmir'de kuvvetli yağış ve selin yaşandığı 2 Şubat'ta, hamilelik takibinin yapıldığı hastaneye gidemediği için bebeklerinden birini özel toplum sağlığı merkezinde, diğerini başka bir hastanede dünyaya getiren anne, sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement