Biri sağlık ocağında diğeri hastanede doğan ikizlerin annesinden sağlık çalışanlarına teşekkür
İzmir'de kuvvetli yağış ve selin yaşandığı 2 Şubat'ta, hamilelik takibinin yapıldığı hastaneye gidemediği için bebeklerinden birini özel toplum sağlığı merkezinde, diğerini başka bir hastanede dünyaya getiren anne, sağlık çalışanlarına teşekkür etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?