Antalya'da Dünya Biyoçeşitlilik Günü Kutlandı
Muratpaşa Belediyesi, 22 Mayıs Dünya Biyoçeşitlilik Günü dolayısıyla düzenlenen Mikro Yeşillik Atölyesi ile doğa ve sanatı bir araya getirdi. Katılımcılar, heykel yapımı ve mikro yeşilliklerin ekimi ile sağlıklı beslenmenin önemini öğrendi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?