Polis ve jandarma ekipleri Gaziantep'te bayram denetimi yaptı
Son Dakika Logo
26.06.2023 12:43
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Polis ve jandarma ekipleri Gaziantep'te bayram denetimi yaptı

Gaziantep'te Kurban Bayramı öncesi polis ve jandarma ekipleri, valilik koordinesinde yol denetimi yaparak sürücülere uyarılarda bulundu. Sürücülere emniyet kemeri, hız kuralları, cep telefonu kullanmamaları, dinlenme süreleri konularında bilgiler verildi. Denetimlerin Kurban Bayramı süresince devam edeceği bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement