Polis ve jandarma ekipleri Gaziantep'te bayram denetimi yaptı
Gaziantep'te Kurban Bayramı öncesi polis ve jandarma ekipleri, valilik koordinesinde yol denetimi yaparak sürücülere uyarılarda bulundu. Sürücülere emniyet kemeri, hız kuralları, cep telefonu kullanmamaları, dinlenme süreleri konularında bilgiler verildi. Denetimlerin Kurban Bayramı süresince devam edeceği bildirildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?