Yolda 2 milyonluk bileklik buldu! Sahibine teslim etti ama karşılaştığı tepki "bu kadar da olmaz" dedirtti!
Bursa'da bir galerici yolda pırlanta bileklik buldu. Bilekliğin değerinin 2 milyon olduğunu öğrenince hiç tereddüt etmeden sahibine teslim eden adam karşılaştığı tavır sonrası hayal kırıklığı yaşadı. Galerici, şahsın kendisine teşekkür bile etmediğini, aksine bilekliği geç verdiği için kendisini terslediğini anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (21)