Yolda 2 milyonluk bileklik buldu! Sahibine teslim etti ama karşılaştığı tepki "bu kadar da olmaz" dedirtti!
Son Dakika Logo
04.12.2021 12:17
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Yolda 2 milyonluk bileklik buldu! Sahibine teslim etti ama karşılaştığı tepki "bu kadar da olmaz" dedirtti!

Bursa'da bir galerici yolda pırlanta bileklik buldu. Bilekliğin değerinin 2 milyon olduğunu öğrenince hiç tereddüt etmeden sahibine teslim eden adam karşılaştığı tavır sonrası hayal kırıklığı yaşadı. Galerici, şahsın kendisine teşekkür bile etmediğini, aksine bilekliği geç verdiği için kendisini terslediğini anlattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • Melek Vuran Melek Vuran:
    Bu yapmış olduğunuz haberde bilekliğin sahibinin ismine de yer verin ki kişi yaptığından utansın ! Eksik haber olmuş 1027 23 Yanıtla
  • Ali Yoramoglu Ali Yoramoglu :
    Keşke götürüp okyanusa atsaydın daha hayırlı olurdu. Sertifikalı ya balıklar alıp geri getirirdi. 606 23 Yanıtla
  • Orhan Bolat Orhan Bolat:
    Bunu çatır çatır yiyeceksin ki bak ne güzel oluyor. 2 milyonluk fakire ait değildir. Yersen iyisin yoksa böyle fırçayı yersin 584 34 Yanıtla
    Raziya Kaznci Raziya Kaznci:
    Beyefendi güzel bir davranışta bulunmuş bulduğu bilekliği teslim etmiş ama karşılığını görememiş Keşke bir gariban bulsaydı onuda vermeseydi Bir de niye geçiverdin diye kızıyormuş çok ayıp etmiş insan çıkar da bir Para verirdi ma İnsanlık o bilekliği bulan da kalsın bilekliğin sahibi insan değilim iş 47 4
  • Ali Saclı Ali Saclı:
    şu 2 milyonluk tasma takanı bir devlet incelesin bu millet te bilsin kim oldugunu 106 3 Yanıtla
  • Ibrahim Yucel Ibrahim Yucel:
    Şimdi bunun sertifikası vardır falan ama yurtdışında geçmez ufak bir yurt dışı turu orda Fransa da İspanya'da okutucaksin bunlara yaranilmaz kimsede bulan dayımızı yargilamaz isim yazmaz cüzdan değil ama dayimiz adam gibi adam bravo helal olsun adamlık sende kalsın dayimiz.. 53 2 Yanıtla
  • Siyah Beyaz Siyah Beyaz:
    Buradan çıkarılacak ders zengine iyilik etmeyeceksin. 51 1 Yanıtla
  • ismail hakkı ertürk ismail hakkı ertürk:
    Acaba neden polise görtürmedi belkide adam haklı sertifikalı olduğu için satamamış olabilir 9 33 Yanıtla
  • Tolga Gündoğdu Tolga Gündoğdu:
    Kul hakkı yemediniz için sizi tebrik ederim. Hiç bir şey diğer taraftan önemli değil. Allah a rağmen bunu göz ardı edenler için açık ve net ayet var. 100 yıl yaşasak da ölüm var. İyi kullar için cennet vaadi var. Bu dünyada zengin olsak ne olmasak ne yazar. Teşekkür etmeyerek görgüsüzlüğünü göstermiş. Siz asil ve dürüst kişiliğinizin mükafatını Rabbım bilir fazlasıyla karşılığını verir. Allah Razı olsun kardeşim. İnsanlık ölmedi çok şükür. 33 2 Yanıtla
  • Turgay Şimşek Turgay Şimşek :
    Vergi müfettişleri 2milyonun kaynağını incelesin lütfen. Ayrıca 2milyonluk pırlantayı 500bine sat bak nasıl sertifika demeden alıyorlar. Terbiyesiz adam. 33 0 Yanıtla
  • Mehmet Gürpınar Mehmet Gürpınar:
    RIFAT Bey insani görevini yapmış kaybeden ise insanlıktan nasibini almamış ne söyleyelim. 22 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement