Japonya'da 24 cana mal olan yangında kundaklama şüphesi
- Japonya'da 24 cana mal olan yangında kundaklama şüphesi Japonya'nın Osaka eyaletindeki bir binada dün çıkan ve 24 kişinin ölümüme neden olan yangında, kliniği ateşe verdiği düşünülen 61 yaşındaki erkeğin hastanede tedavi gördüğü ve durumunun ağır olduğu açıklandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?