İstanbul'daki hastanelerde Kovid-19'un izleri siliniyor (2) (TEKRAR)
İstanbul İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, salgın sürecinde son 1 ayda en düşük pozitif vaka ve ölüm oranlarına ulaşıldığını belirterek, "Artık insanoğlu şunu bilmeli ki şu anda diğer hastalıklar nasılsa Kovid'i de aynı şekilde yönetiyoruz. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?