Sahipsiz kalan atık tesisi Manisa'yı korkutuyor
Manisa'da lisansı iptal edilen bir atık tesisinin başıboş kalması, bahçesindeki kimyasal atıkların potansiyel tehlikesiyle karşı karşıya kalmalarına neden oldu. Tesisin yangın riski taşıdığı ve bazı varillerden sızıntı olduğu belirlendi. Yetkililer, atıkların bertarafı için çalışmalarını sürdürürken, bölgedeki işletmeler ve vatandaşlar konunun çözüme kavuşmasını bekliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?