Sahipsiz kalan atık tesisi Manisa'yı korkutuyor
Son Dakika Logo
20.07.2023 05:15
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sahipsiz kalan atık tesisi Manisa'yı korkutuyor

Manisa'da lisansı iptal edilen bir atık tesisinin başıboş kalması, bahçesindeki kimyasal atıkların potansiyel tehlikesiyle karşı karşıya kalmalarına neden oldu. Tesisin yangın riski taşıdığı ve bazı varillerden sızıntı olduğu belirlendi. Yetkililer, atıkların bertarafı için çalışmalarını sürdürürken, bölgedeki işletmeler ve vatandaşlar konunun çözüme kavuşmasını bekliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement