Sinop'ta hamsi şenliği: 700 kilo hamsi tüketildi
- Sinop'ta hamsi şenliği: 700 kilo hamsi tüketildi Sinop'ta, Gençlik ve Spor Bakanlığınca hayata geçirilen "Biz Bize Moral Akşamları" projesi kapsamında düzenlenen hamsi şenliğinde üniversite öğrencilerine 700 kilo hamsi ikram edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?