İBB davasında 44. gün! İmamoğlu yeni yaşına mahkeme salonunda girdi
Son Dakika Logo
03.06.2026 11:49
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

İBB davasında 44. gün! İmamoğlu yeni yaşına mahkeme salonunda girdi

İBB'ye yönelik yolsuzluk davasının 44'üncü duruşmasına çıkan Ekrem İmamoğlu, 55'inci yaş gününü mahkeme salonunda karşıladı. Eşi Dilek İmamoğlu'nun "Seni seviyorum sevgilim. İyi ki doğdun" yazılı pankart açtığı duruşmada pasta mumu da üflenirken, İmamoğlu salondakilere dönerek, "Güzel günlerde görüşeceğiz. Hepinizi çok seviyorum" mesajını verdi. Öte yandan; duruşma sırasında Kültür A.Ş. Genel Müdür Yardımcısı Erdinç Çolak savunma kürsüsünde fenalaştı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (11)

  • Ali Kublay Ali Kublay:
    Allah nice doğum günlerini Silivri'deki pastahaneden pasta siparisiyle kutlamayı nasip etsin 10 0 Yanıtla
  • Ekber SATIR Ekber SATIR:
    Bu vatandaş niye içerde bilen var mı? 2 3 Yanıtla
    Ali Kublay Ali Kublay:
    Hirsizliktan 8 0
  • Hüseyin Bay Hüseyin Bay:
    Koca eş varken sevgili kullanımı neden 3 0 Yanıtla
  • Selim Kayisi Selim Kayisi:
    Bazı yayın organları dakika dakika duruşma ile ilgili bilgiler veriyor. neden sizlerden böyle bir şey çıkmıyor ? 1 1 Yanıtla
  • Muhammet Karakurt Muhammet Karakurt:
    KUVAYİ MİLLİYE RUHUYLA SONUNA KADAR YANINDAYIZ EKREM İMAMOĞLU YA HEP BERABER YA HİÇBİRİMİZ YAŞASIN MUSTAFA KEMAL ATATÜRK YAŞASIN TAM BAĞIMSIZ TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİ KAHROLSUN EMPERYALİZİM KAHROLSUN AMERİKA VE İŞ BİRLİKCİLERİ. 0 1 Yanıtla
    Ali Kublay Ali Kublay:
    176 taşınmazın tapusunu üstüne yapan pardon kendi üstüne değil sirketine.emperyalizme savaş açan ingilizlerle gizlı toplantı yapan büyük sosyalist ve devrimci E.İmaminoglu 1 0
  • Harun Gençtürk Harun Gençtürk:
    daha çok kutlarsınız elinizdeki pankartları atmayın seneye lazım olacak 0 0 Yanıtla
  • Hidir Akbaba Hidir Akbaba:
    voleybol oynarken de seviyormuydu acaba 0 0 Yanıtla
  • Selami Karagülle Selami Karagülle:
    eğer voleybolcu mnitası cyda da kutlamadıysa eko başgan çok üzülmüştür 0 0 Yanıtla
  • Szka788304 Szka788304:
    çok amin 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement