Sedat Peker'in kızları büyük bir tehlike atlattı: Baygın ve mosmor şekilde getirildi
Son Dakika Logo
08.06.2026 03:28
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Sedat Peker'in kızları büyük bir tehlike atlattı: Baygın ve mosmor şekilde getirildi

Sedat Peker’in kızları Mila ve Lina, Dubai’de sahilde bindikleri eğlence aracının devrilmesi sonucu korkunç bir kaza geçirdi. Keskin dönüş sırasında 3 takla atarak kızların üzerine devrilen aracın altından çıkarılan Lina, baygın ve yaralı halde hastaneye kaldırıldı. Kızının başından ayrılmayan Sedat Peker'in hastane odasındaki endişeli anları kameraya yansırken, anne Özge Peker sosyal medyadan, "Lina baygın, kolu kan içinde ve yüzü mosmordu, verilmiş sadakamız varmış" açıklamasını yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (21)

  • aykut koçak aykut koçak:
    çoluk çocugundan cıkar diye boşuna dememişler 6 16 Yanıtla
    Ender Çetin Ender Çetin:
    Sana n zararı olduki böyle birşey yazdın denyomusun 4 2
  • Hayri Dere Hayri Dere:
    Reis çok geçmiş olsun Allah burdaha göstermesin inşallah amin 8 2 Yanıtla
  • Remö Kiaf Ulgoşavay Remö Kiaf Ulgoşavay:
    Rabbim sağlık versin inşaALLAH tez zamanda ayağa kalkarlar ya ŞAFİ hürmetine şifalar versin Rabbim hepimizin evlatlarını ve ailelerimizi kazadan beladan muhafaza eylesin Amin Geçmiş olsun Efendim 8 2 Yanıtla
  • hüseyin dinç hüseyin dinç:
    Reis Dualarımız seninle Rabbim bağışlamış geçmiş olsun Allaha emanetsiniz 7 2 Yanıtla
  • Mehmet Türk Mehmet Türk:
    Geçmiş olsun Allah bağışlasın 7 1 Yanıtla
  • Fatih Cakmak Fatih Cakmak:
    rabbim kimseyi çocuklarıyla sınamayı nasip etmesin. 1 0 Yanıtla
  • Gökhan Çelik Gökhan Çelik:
    Garip gurebaya yaptığı yardımlar karşılığı, aldığı hayır duaları ile çocuklarını Allah korumuş. Çok geçmiş olsun. 1 0 Yanıtla
  • Hidir Akbaba Hidir Akbaba:
    Aslı kurttur, kurt yavrusu kurt olur 0 1 Yanıtla
  • Ali Arslan Ali Arslan:
    Reise çok geçmiş olsun diyoruz,kurban Bayramı'nda bizzat 100 kurbanligini Kocaeli'de dağıttık Allah kabul etsin bu hayırlar koruyor reisi ve çocuklarını,var olsun ,bir umuttur yasamak 1 0 Yanıtla
  • Mehmet İsmailoğlu Mehmet İsmailoğlu:
    Allah’a acil şifalar versin verilmiş sadakaları varmış 1 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement