Pilot uygulama 3 ilde başladı! Yatağa bağımlı hastalara sağlık raporu artık evinde düzenlenecek
Sağlık Bakanı Koca, yatağa bağımlı hastaların sağlık kurulu raporlarının bundan sonra evlerinde düzenleneceğini; pilot uygulamanın Bilecik, Sinop ve Tunceli'de başladığını açıkladı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?