İstanbul'da motosikletli magandalar trafikte dehşeti yaşattı: Yol verme yüzünden sürücüyü dövdüler
Sancaktepe'de motosikletli iki maganda yol verme yüzünden tartıştıkları otomobil sürücüsünün önünü kesip dehşeti yaşattı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?