TİP, USS Wasp Gemisini İzmir Limanı'nda Protesto Etti
Son Dakika Logo
04.09.2024 09:44
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

TİP, USS Wasp Gemisini İzmir Limanı'nda Protesto Etti

Türkiye İşçi Partisi (TİP) İzmir İl Örgütü, ABD Donanması'na ait USS Wasp amfibi gemisinin İzmir Limanı'na demirlemesini protesto etti. Protestoda, TİP Parti Meclisi Üyesi Orhan Kiper, geminin insanlık suçlarına karıştığını belirterek, iktidarı eleştirip, geminin İzmir Limanı'na demir atmasını kınadı. Eylemde 'Katil ABD' ve 'İzmir'de ABD gemisi istemiyoruz' gibi sloganlar atıldı, kırmızı boya dökülerek Filistin halkının kanına atıfta bulunuldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement