Bakan Dönmez yalanladı! Isparta'da sayaçların okunup elektrik faturası kesildiği iddiaları asılsız
Isparta'da enerjisiz şebekenin kalmadığını açıklayan Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Dönmez, sosyal medyada yer alan sayaçların okunup elektrik faturası gönderildiği iddialarını yalanladı. Dönmez, "An itibariyle Isparta il merkezi ve ilçe merkezlerinde an itibariyle enerjisiz şebekemiz kalmamıştır" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?