Gaziantep'te Bağımlılıkla Mücadele Merkezi Kuruldu
Gaziantep Büyükşehir Belediyesi ve Gaziantep Valiliği iş birliğiyle 'Sağlıklı Yaşam, Bağımlılıkla Mücadele ve İzleme Merkezi' protokolü imzalandı. Proje, gençlerin madde kullanımı sorunlarına çözüm sunmayı hedefliyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?