Selimiye Camii gölgesinde 5 bin kişi iftar yaptı
Son Dakika Logo
05.04.2024 03:09
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Selimiye Camii gölgesinde 5 bin kişi iftar yaptı

Edirne Valiliğinin katkılarıyla Selimiye Camii meydanında düzenlenen iftar programına Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş'ın da katılımıyla 5 bin kişi iftarda bir araya geldi. Edirne Valiliği Balkan Şehirleri İş Birliği Edirne Platformu tarafından 11 ayın Sultanı Ramazan'ın ruhunu yaşatmak için Balkanlardan gelen misafirlerinde katılımıyla Selimiye Camii gölgesinde vatandaşlar oruç açtı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement