Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın uzay yolculuğu başladı
Son Dakika Logo
19.01.2024 02:50
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın uzay yolculuğu başladı

Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Uluslararası Uzay İstasyonu'na yolculuğu, ABD'nin Florida eyaletinde bulunan Kennedy Uzay Merkezi'nde düzenlenen fırlatma töreniyle başladı. Gezeravcı'nın serüveni bir video ile tanıtıldıktan sonra Falcon 9 roketi başarılı bir şekilde fırlatıldı. 4 kişilik mürettebat, ISS'de 14 günlük bir görev gerçekleştirecek. Uzay misyonu bilim dünyasına önemli katkılar sunacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement