Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın uzay yolculuğu başladı
Türkiye'nin ilk astronotu Alper Gezeravcı'nın Uluslararası Uzay İstasyonu'na yolculuğu, ABD'nin Florida eyaletinde bulunan Kennedy Uzay Merkezi'nde düzenlenen fırlatma töreniyle başladı. Gezeravcı'nın serüveni bir video ile tanıtıldıktan sonra Falcon 9 roketi başarılı bir şekilde fırlatıldı. 4 kişilik mürettebat, ISS'de 14 günlük bir görev gerçekleştirecek. Uzay misyonu bilim dünyasına önemli katkılar sunacak. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?