Okul müdürün bahçede beslediği köpekler 11 yaşındaki öğrenciye saldırdı
Son Dakika Logo
22.05.2024 11:13
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Okul müdürün bahçede beslediği köpekler 11 yaşındaki öğrenciye saldırdı

Başakşehir'de okul müdürü tarafından ilkokul bahçesinde beslenen 2 kangal köpeği, 11 yaşındaki öğrenciye saldırdı. Saldırı sonucunda öğrenci yara alırken veliye ilk durum köpek saldırısı olarak değil, çitlerin üzerinden düşme olarak aktarıldı. Köpeklerin okul bahçesinde neden beslendiğiyle alakalı soruları yanıtsız kalan veli Hatem Yardımcı, okul yönetiminden şikayetçi oldu. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (1)

  • Hasan Arguner Hasan Arguner:
    Öğrencilerle ilgilenmeyi unutan bir EĞİTİMCİ....... 1 2 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement