Tutuklu bulunan Selahattin Demirtaş, deprem sonrası çağrıda bulundu: Bırakın yardıma gidelim
Son Dakika Logo
06.02.2023 12:16
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Tutuklu bulunan Selahattin Demirtaş, deprem sonrası çağrıda bulundu: Bırakın yardıma gidelim

Uzun süredir Edirne F Tipi Cezaevinde tutuklu bulunan Eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, meydana gelen depremlerin ardından sosyal medya hesabından Adalet Bakanı Bekir Bozdağ ve TBMM'ye çağrıda bulundu. Binlerce kişinin haksız yere cezaevinde bulunduğunu söyleyen Demirtaş, "Hepimiz yardım ve kurtarma çalışmalarına katılmak, geçici de olsa halkımızın yanında olmak istiyoruz. TBMM'yi bu konuda duyarlı olmaya çağırıyorum" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (5)

  • Recep Dincel Recep Dincel:
    İyi de bu adam cezaevinde değil mi? Ailesine ulaşamıyor da dakika başı nasıl tweet atıyor? Cezaevindeki adamın sosyal medya hesabı da kapatılmalı. Hapishaneden ülkeyi kışkırtmaya devam etmesine izin verilmemeli 148 97 Yanıtla
  • sait acar sait acar:
    Devlet millet gereğini yapıyor.sen yerinde kal. 123 95 Yanıtla
  • Suat Koca Suat Koca:
    Adam cezaevinde değilde evinde internet başında gibi müdahele ediyor herşeye. Siyasi hareketlerle şirin gözükmeye çalışıyor halka. Sanki unuttuk yaptıklarını ve yapmakta olduklarını. Hadi işine git, devletimiz sana muhtaç değil 26 38 Yanıtla
  • nihat karayel nihat karayel:
    haklı genel af çıkartıp hepsini ailesi olan yardıma gitmeli olmayanda diğer vatandaşlara yardım eder birlik olma vakti 33 20 Yanıtla
  • Osman Yıldız Osman Yıldız:
    Ne sana ne yardımına ihtiyacı var bu milletin göz boyamaktan başka birşey değil insanların gözünde nasıl yükselirim diye düşünürken kurulmuş bir duzeneksin ... 2 5 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement