Tutuklu bulunan Selahattin Demirtaş, deprem sonrası çağrıda bulundu: Bırakın yardıma gidelim
Uzun süredir Edirne F Tipi Cezaevinde tutuklu bulunan Eski HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, meydana gelen depremlerin ardından sosyal medya hesabından Adalet Bakanı Bekir Bozdağ ve TBMM'ye çağrıda bulundu. Binlerce kişinin haksız yere cezaevinde bulunduğunu söyleyen Demirtaş, "Hepimiz yardım ve kurtarma çalışmalarına katılmak, geçici de olsa halkımızın yanında olmak istiyoruz. TBMM'yi bu konuda duyarlı olmaya çağırıyorum" ifadelerini kullandı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Yorumlar (5)