Afşin'de Enkazın Altındaki Yakınlarının Kurtarılmasını Bekleyen Vatandaşlar: "Bu Gece de Bir Yardım Ulaşmazsa Sağ Olanı da Kaybederiz"
Son Dakika Logo
08.02.2023 05:02
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Afşin'de Enkazın Altındaki Yakınlarının Kurtarılmasını Bekleyen Vatandaşlar: "Bu Gece de Bir Yardım Ulaşmazsa Sağ Olanı da Kaybederiz"

Kahramanmaraş Afşin’de ikinci depremde yıkılan 5 katlı binanın enkazında yakınlarının çıkarılmasını bekleyen vatandaşlar, “Biz burada AFAD ekibinin televizyonda görüldüğü gibi beş para etmediğini anladık. İki gündür buradayız AFAD kurulmuş, merkezine gidiyoruz. Bizi takmıyorlar. Bu gece de bir yardım ulaşmazsa sağ olanı da kaybederiz” dedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement