Nizip Hastanesinde Silahlı Kavga: 3 Yaralı
Gaziantep'in Nizip ilçesinde, hastanede karşılaşan husumetli iki grup arasında çıkan silahlı kavgada 3 kişi yaralandı. Alacak meselesi nedeniyle çıkan tartışma tabancanın da kullanıldığı bir kavgaya dönüştü. Yaralılar hastanenin acil servisinde tedavi altına alındı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?