Diyarbakır-Batman seferini yapan yolcu treni raydan çıktı!
Diyarbakır-Batman seferini yapan yolcu treninin makine bölümü ile bir vagonu raydan çıktı. Herhangi bir yaralananın yaşanmadığı kazada yolcular kara yolu ile Batman'a transfer edildi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?