Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü duyurdu: İstanbul Boğazı gemi trafiğine kapatıldı
Kıyı Emniyeti Genel Müdürlüğü'nün internet sitesinden yapılan açıklamada, İstanbul Boğazı'nın, çift yönlü olarak gemi trafiğine kapatıldığı bildirildi. Yapılan açıklamada trafiğin ne zaman normale döneceği ise belirtilmedi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?