Etkili olan kar yağışı sonrası Gaziantep'te vatandaşlar yetersiz müdahaleden şikayetçi
Gaziantep'te gün boyunca etkili olan kar yağışı şehirde hayatı adeta durma noktasına getirdi. Kentte akşam saatlerinde mesai bitiminde yollar tamamen kilitlenirken, yolcu otobüsleri, minibüsler ve tramvayların da aralarında bulunduğu binlerce araç 50 santimetreyi bulan kar sebebiyle yollarda kaldı. Şehirdeki müdahalelerin yetersiz olduğunu belirten çok sayıda vatandaş sosyal medya üzerinden Gaziantep Büyükşehir Belediyesi'ne tepki gösterdi. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?