İzmir'de Sağlık Çalışanlarından Bakan Koca'ya İstifa Çağrısı: "Sağlık Sisteminde Ortaçağ Kurallarına Dönülmesine İzin Vermeyeceğiz"
İzmir'de sağlık çalışanları, Konya'da Doktor Ekrem Karakaya'nın görevi başındayken silahla öldürülmesini protesto etti. Yüzlerce sağlık çalışanı "Şiddet varsa hizmet yok" ve “Bakan istifa" sloganları attı. "Sağlık sisteminde Orta Çağ kurallarına dönülmesine izin vermeyeceğiz. Buradayız vazgeçmeyeceğiz, gitmeyeceğiz, değiştireceğiz ve düzelteceğiz" açıklaması yapan sağlık çalışanları, daha sonra İzmir Valiliği binasına kadar yürüdü. Burada polis barikatı ile karşılaşan sağlıkçılar oturma eylemi yaptı. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?