BAKAN KİRİŞCİ: SUYU BOL GÖRDÜĞÜMÜZDE REHAVETE KAPILMAYALIM
TARIM ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, Türkiye'nin geçen yıllara göre biraz daha fazla yağış aldığını ifade ederek, "Bu bizim su zengini olmadığımızı, su konusunda sıkıntılarımızın olduğu gerçeğini ortadan kaldırmıyor. Haberin devamını okumak için tıklayın.
Sizin düşünceleriniz neler ?